کد خبر : 11450
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 18:14

۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی جعفرآباد بهسازی شد

۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی جعفرآباد بهسازی شد
فرماندار شهرستان جعفرآباد گفت: از ابتدای امسال روکش آسفالت و بهسازی راه در ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان انجام شده است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ذبیح اله عبداللهی  بیان داشت: در سطح شهرستان جعفرآباد، ۶۰۸ کیلومتر راه شهری و روستایی وجود دارد.

وی با اشاره به بهسازی محور رفت‌وبرگشت قم به جعفریه، عنوان کرد: برای بهسازی این محور ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار استفاده شده است.

فرماندار شهرستان جعفرآباد خاطرنشان کرد: برای اتمام طرح بهسازی این جاده، ۱۲ کیلومتر از این محور از مسیر قلعه سنگی تا قم باقی‌مانده که عملیات اجرایی آن در دست اجراست.

عبدالهی با اشاره به آغاز رفع نقاط حادثه‌خیز سه‌راهی قاهان تا روستاهای مهر زمین و کهندان، گفت: از ابتدای امسال اصلاح پنج پیچ و نقطه حادثه‌خیز این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان جعفرآباد یادآور شد: اصلاح پیچ‌ها و نقاط حادثه‌خیز این شهرستان تا روستای انجلیه در بخش قاهان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی نیز رفع نقاط حادثه‌خیز و روکش آسفالت از سه‌راهی حیدرآباد تا روستاهای پایین‌دست ضروری است.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ هیات دولت وقت، بخش جعفرآباد به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان جدیدالتاسیس از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده است که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیر رسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.