کد خبر : 12420
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 16:59

۲هزار مشمول خدمت سربازی در قم از طرح معافیت رهبری بهره‌مند شدند

۲هزار مشمول خدمت سربازی در قم از طرح معافیت رهبری بهره‌مند شدند
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قم گفت: بیش از ۲ هزار مشمول در این استان از طرح فرماندهی کل قوا مبنی بر معافیت از خدمت سربازی بدلیل داشتن سه فرزند و بیشتر، بهره‌مند شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ “محمدجواد میرزایی” روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان آبانماه با توجه به عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۲هزار و ۲۰۰ نفر از مشمولان واجد شرایط از معافیت سه فرزند و بیشتر در سراسر استان قم استفاده کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های تشویقی و نگاه ویژه فرماندهی معظم کل قوا به حوزه خانواده و حمایت از فرزندآوری با عنایت خاص ایشان برای افراد دارای سه فرزند و بیشتر، معافیت از خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: این معافیت تا پایان سال ۱۴۰۴ادامه داشته و مشمولان غایب و غیر غایب دارای سه فرزند به شرط دارا بودن سن بالای ۴۰ سال و افراد دارای بیش از ۳ فرزند بدون دارابودن شرایط سنی در شمول مقررات مربوط به آن قرار گرفته و افراد واجد شرایط می‌توانند جهت ثبت درخواست های خود به دفاتر پلیس +۱۰ در شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

میرزایی افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.