کد خبر : 5364
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 12:45

دبیر ستاد راهیان نور استان قم خبر داد؛

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور قم از ۵ تیرماه امسال

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور قم از ۵ تیرماه امسال
دبیر ستاد راهیان نور قم از اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال غرب این استان، از ۵ تا ۲۳ تیرماه امسال خبر داد و از علاقمندان حضور خواست تا در پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ امیر جعفری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و همچنین شمال غرب کشور از استان قم از ۵ تیرماه آغاز و تا ۲۳ تیرماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند تا ۶ تیرماه امسال جهت ثبت‌نام و اعزام به راهیان نور به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در استان قم مراجعه کنند.

وی بیان داشت: اعزام زائران قمی به راهیان نور در قالب ۱۶ اعزام و هر اعزام شامل سه دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه خودروی شخصی می‌باشد.

سرهنگ جعفری در خصوص هزینه اعزام به راهیان نور نیز گفت: هزینه اعزام زائران با اتوبوس هر نفر ۸۰۰ هزار تومان و با خودروهای شخصی نیز ۴۵۰ هزار تومان است.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: زائران در اعزام به مناطق عملیاتی از یادمان‌های تپه الله اکبر سنندج، شهیدان زین الدین در دارساوین، یادمان بولفت و دوپازا، یادمان تمرچین، یادمان سیرانبند، یادمان شهید محمد بروجردی و یادمان شهید امینی دیدن خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.