کد خبر : 10232
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 9:32

ستاره نوظهور کاراته قم مسافر مسابقات جهانی مجارستان

ستاره نوظهور کاراته قم مسافر مسابقات جهانی مجارستان
«محمود نعمتی» ستاره نوظهور کاراته قم تیم ملی کاراته کشورمان را در مسابقات جهانی مجارستان در بخش کومیته تیمی همراهی خواهد کرد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهدی بیرانوند با اشاره به وضعیت حضور نماینده قم در لیست تیم ملی کاراته، اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان امروز ۱۲ نفر کاراته‌کای از سراسر کشور را جهت حضور در تمرینات و اردو فراخواند.

وی افزود: براین اساس محمود نعمتی ستاره نوظهور کاراته قم در بخش کومیته تیمی در این اردو حضور دارد و باتوجه به عملکرد وی در مسابقات اخیر و حضور ثابت در اردو‌ها پیش‌بینی می‌کنیم محمود مسافر مسابقات جهانی مجارستان خواهد بود.

رئیس هیات کاراته استان قم تصریح کرد: مسابقات کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۲ تا ۷ آبان‌ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود که برهمین اساس ملی‌پوشان کشورمان روز یک شنبه ۲۳ مهرماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران خود را به کادر فنی جهت حضور در اردو معرفی خواهند کرد. با اعلام فدراسیون تمرینات ملی‌پوشان کاراته تا زمان اعزام به مجارستان در خانه کاراته و آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود‌.

بیرانوند در پایان گفت: با توجه به نتایج تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی هانگژو کادر فنی تیم ملی کاراته پروسه جوانگرایی در تیم ملی را کلید زده و از نیروهای جوان در بخش انفرادی استفاده کرده است و ستاره‌ها در ترکیب کومیته تیمی حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.