کد خبر : 10456
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 17:36

آموزش هزار ضابط قضایی در قم

آموزش هزار ضابط قضایی در قم
دوره های آموزش ضابطین عام و خاص قضایی با همکاری دادستانی استان و نیروهای فراجا، سپاه و بسیج و با تدریس سید محمد ملیحی معاون دادستان و مسئول نظارت بر امور ضابطین قضایی برای حدود یک هزار ضابط قضایی استان قم در سال جاری برگزار شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، این دوره های آموزشی در راستای اجرای ماده ۳۰ قانون ایین دادرسی کیفری و با هدف تبیین نقش و تکالیف ضابطین در کشف و بررسی جرم، ارتقاء سطح عملکرد و مهارت ضابطین در شناسایی و مقابله با جرائم مشهود و غیر مشهود، شناخت موضوعات و مسائل حقوقی و آموزش مهارت های رفتاری برگزار می شود و پس از اخذ آزمون پایان دوره گواهی دوره آموزشی و کارت ویژه ضابطین برای آنان صادر می شود.

در سال جاری ۱۱ دوره آموزشی برای نیروهای یگان ویژه رؤسای کلانتری‌ها، اطلاعات سپاه، اطلاعات بسیج ناحیه امام رضا علیه السلام، بسیج ناحیه امام حسن علیه السلام، اداره آگاهی، پلیس فتا، پلیس اطلاعات، حفاظت فیزیکی سایت فردو و نمایندگان حقوقی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

اولین دوره آموزشی بانوان بسیجی نیز با تدریس سید محمد ملیحی معاون دادستان قم با حضور ۸۰ نفر از خواهران در مهرماه سال جاری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.