کد خبر : 12805
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 9:45

بانک‌ها مکلف به اجرای سیاست‌های دولت در پرداخت تسهیلات هستند

بانک‌ها مکلف به اجرای سیاست‌های دولت در پرداخت تسهیلات هستند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه بانک‌ها در پرداختی‌های خود باید در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنند، گفت: اشتغال، رونق تولید، طرح نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن، ازدواج و... مواردی هستند که در سیاست‌های دولت جانمایی شده و بانک‌ها مکلف به اجرای این سیاست‌ها هستند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید علی‌اکبر غلامیان در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قم که با حضور روسا و نمایندگان بانک‌های دولتی و برخی بانک‌های خصوصی استان برگزار شد،  اظهار کرد: باتوجه به تأکید استاندار قم در جلسات شورای تأمین مسکن انتظار داریم بانک‌های خصوصی و دولتی استان در بحث تسهیلات خودمالکی‌ها اقدامات بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: بانک‌ها مردم را در پرداخت تسهیلات در بروکراسی اداری سردرگم نکنند، تا حد امکان با مردم کنار آمده و یاری‌شان کنید، کسانی هستند که مشکلات معیشتی‌شان با ۵۰ میلیون یا نهایتاً ۱۰۰ میلیون تومان حل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امروز توفیق خدمت‌گزاری به مردم نصیب ما شده است و باید از این موضوع آگاه باشیم که اگر بتوانیم یک گره از کار مردم باز کنیم خداوند چند برابر بیشتر به ما برکت خواهد داد.

غلامیان در پایان گفت: بانک‌ها در پرداختی‌های خود در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنند؛ اشتغال، رونق تولید، طرح نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن، ازدواج و… مواردی هستند که در سیاست‌های دولت جانمایی شده و بانک‌ها مکلف به اجرای این سیاست‌ها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.