کد خبر : 9661
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 19:59

مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم خبر داد؛

اجرای ۸ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط کانون‌های خدمت رضوی قم

اجرای ۸ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط کانون‌های خدمت رضوی قم
مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ٨ برنامه به نیت امام هشتم در استان قم اجرایی می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام محمدباقر تکیه‌ای بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در این هفته با شعار «ما متحدیم» پیش‌بینی شده و در این هفته اجرایی می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها از روز جمعه ٣١ شهریور آغاز شده و تا هفتم مهر ماه اجرا می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم در بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور خادمیاران رضوی، تجلیل از پیشکسوتان خادمیار رزمنده دوران دفاع مقدس، حضور در جمع دانش آموزان و به صدا درآوردن زنگ ایثار در آغاز سال تحصیلی و حضور در جمع دانشجویان و تبیین نقش علم و فناوری در اقتدار ملی و دفاعی از جمله برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای تجلیل از خانواده‌های دو تن از شهدای سلامت و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان را از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی برشمرد.

وی افزود: در این هفته سلسله جلسات تبیینی با موضوع وحدت ملی، بصیرت افزایی و پدافند غیرعامل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع در شهرستان‌های جعفرآباد و کهک با حضور فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم از اجرای برنامه ویژه بر سر مزار فرمانده شاخص استان قم سردار شهید مهدی زین‌الدین خبر داد که با حضور راویان دفاع مقدس، شاعران و مدیحه‌سرایان به تفکیک کانون‌های خدمت رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای در پایان به نهم ربیع الاول آغاز حکومت امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: بنا داریم تجدید عهد سربازی امام عصر (عج) در روز نهم ربیع الاول را از سوی خادمیاران استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.