کد خبر : 10194
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 17:11

آیت‌الله حسینی بوشهری:

استقامت در دین‌داری وظیفه منتظران ظهور است

استقامت در دین‌داری وظیفه منتظران ظهور است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به فرموده امام صادق(ع)، پیشه گرفتن تقوای الهی و استقامت و پایداری در دین‌داری وظیفه همه منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) در عصر غیبت است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که در صحن امام علی(ع) این مسجد برگزار شد، فرا رسیدن ایام معصومیه از سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم تا رحلت شهادت‌گونه ایشان، را گرامی داشت و موفقیت فلسطینی‌ها در طوفان الاقصی را تبریک گفت.

وی افزود: از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با کارنامه درخشان‌شان در طول یک دهه اخیر تشکر می‌کنیم و برای ایشان آرزوی عزت و سربلندی داریم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: به حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد که مورد عنایت مقام معظم رهبری در این مسئولیت خطیر قرار گرفته و از امروز به‌عنوان تولیت مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کند، تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: امام صادق(ع) در خصوص مسئولیت مردم و مسلمانان در عصر غیبت امام زمان(عج) دو توصیه مهم کرده‌اند که اولین آن پیشه گرفتن تقوای الهی است؛ بندگان خدا باید در این دوران غیبت و غبار فتنه‌ها و دشمنی دشمنان، راه خدا را گم نکنند و رعایت تقوا را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزود: وظیفه دومی که امام صادق(ع) می‌فرمایند، چنگ زدن به دین است؛ در این زمان مسیرها و راه‌های انحرافی وجود دارد، استقامت و پایداری در راه دین داشته باشید.

حسینی بوشهری گفت: حضرت مهدی(عج) فرموده‌اند که «فَاِنّا یُحیطُ عِلمُنا بِأَنبائِکُم و لایَعزُبُ عَنّا شَیءٌ مِن اَخبارکُم» که این یعنی امام(ع) از حرکات و رفتار و گفتار ما آگاه است و هیچ چیز از احوال‌مان از امام عجل الله پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: همه‌ی ما باید در این امر مراقب رفتار و عملکرد خود در محضر حضرت حجت(عج) باشیم و خدمت‌گزاران مسجد مقدس جمکران نیز باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند؛ چرا که همه عاشقان و دلدادگان حضرت مهدی(عج) به این مسجد مقدس می‌آیند و در این مکان مقدس ضرورت دارد بهترین خدمات به زائران و نمازگزاران مسجد ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.