کد خبر : 10157
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 9:56

اعزام ۸ هزار دانش‌آموز از قم به یادمان‌های راهیان نور

اعزام ۸ هزار دانش‌آموز از قم به یادمان‌های راهیان نور
استاندار قم با اشاره به اینکه ۸ هزار دانش‌آموز در سال جاری به یادمان‌های راهیان نور اعزام خواهند شد، گفت: به وسیله برگزاری اردوهای راهیان نور، دانش‌آموزان با سیره شهدا و فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‌شوند و ضرورت دارد توجه جدی‌تری به این اردوها شود.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد آقامیری عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور دانش‌آموزی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه‌ای است و به وسیله آشنایی بیشتر با شهدا و راه شهدا، برای آنها تربیت اتفاق می‌افتد پس بایستی به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی توجه جدی‌تری شود.

استاندار قم خطاب به مسئولان برگزاری این اردوها، تاکید کرد: ضرورت دارد از لحظه به لحظه اردوی راهیان نور برای دانش‌آموزان استفاده کرد و فرهنگ و روحیه ایثار، شهادت و فداکاری به‌خوبی برای آنها تبیین شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی پیش از اردو برای برپایی رویدادهای مختلف در سفر زیارتی راهیان نور، گفت: اردوهای راهیان نور از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و می‌توان موضوعاتی همچون بیان مسائل شرعی، اعتقادی، دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و… را با روش‌های متنوع و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کرد.

آقامیری بر ارتباط مستمر اردوهای راهیان نور با دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: یاد و خاطره شهدا و بیان اهداف و رشادت‌های شهدا نباید محدود به یک زمان معین شود؛ بلکه بایستی برنامه‌های منظم و موثری برای حفظ ارتباط دانش‌آموزان با شهدا تدوین شود.

استاندار قم خاطر نشان کرد: ان شا الله امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۸ هزار دانش‌آموز از استان قم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.