کد خبر : 11472
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 16:20

بازداشت موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت در قم

بازداشت موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت در قم
فرمانده انتظامی شهرستان از بازداشت یک سارق موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد موبایل قاپی از شهروندان عزیز استان قم با اولویت سالمندان، بانوان، کودکان و نوجوانان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ توحید فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی هویت اصلی متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

سرهنگ مختاری ادامه داد: ماموران با هماهنگی دستگاه قضائی استان به منزل متهم اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند وی را بازداشت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سارق با مخدوش کردن پلاک آن به وسیله قفل زنجیر اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، کشف شد.

سرهنگ مختاری بیان داشت: در بازجویی صورت گرفته متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، اما با وجود مدارک و ادله موجود به ۳۰ فقره سرقت موبایل از شهروندان اعتراف کرد و اعلام داشته که همه موبایل‌های سرقتی را به فردی به قیمت بسیار پایینی به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ابراز داشت: در ادامه تحقیقات گسترده به‌عمل آمده مشخص شد مال‌خر خود سابقه کیف قاپی و موبایل قاپی داشته که پس از اتمام دوران محکومیت خود، شروع به خرید اموال مسروقه در یک مغازه تعمیرات موبایل می‌کرده که شناسایی وی نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران نهایتاً مال‌خر موصوف نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود بازداشت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.