کد خبر : 12899
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 9:13

باند سارقان سند نمره کار خودروهای مسروقه در قم متلاشی شد

باند سارقان سند نمره کار خودروهای مسروقه در قم متلاشی شد
دادستان عمومی و انقلاب قم از متلاشی شدن باند سارقان سند نمره کار خودروهای مسروقه در این استان و صدور کیفر خواست برای اعضای آن خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب روز شنبه درگفت وگویی اظهار داشت:‌ در پی سرقت چندین دستگاه خودرو پژو پارس و ۴۰۵ و عدم کشف آنها، با تشکیل تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی و دستورات قضایی شعبه ۲۲ دادیاری دادسرای استان، چهار متهم در قم و استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شدند که از این متهمان تعدادی خودرو مسروقه، قولنامه خودروهای تصادفی و سوخته، اسناد، مدارک، پلاک و سوئیچ خودرو کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این باند اقدام به سند نمره کردن هشت خودرو و سرقت یا خرید ۲۰ خودرو مسروقه کرده بودند، گفت: سارقان همچنین برای برخی خودروهای سرقتی نیز پلاک تقلبی جعل و از آنها برای مقاصد مجرمانه خود استفاده می‌کردند اما به دلیل شناسایی و دستگیری سریع و غافلگیرانه آنان، موفق به سند نمره کردن سایر خودروهای مسروقه نشدند.

دادستان قم، سرقت، تحصیل مال مسروقه، استفاده از وسیله نقلیه با پلاک تقلبی، تقلب و تغییر در ارقام و مشخصات، شماره، پلاک و شاسی وسیله نقلیه، کلاهبرداری، فروش مال غیر، تخریب عمدی اشیاء منقول و غیر منقول، نصب پلاک وسیله نقلیه دیگر بر روی خودرو مسروقه را از عنوان‌های ن اتهامی سارقان در این پرونده برشمرد و گفت: پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری شهرستان قم ارسال شده‌است.

وی با تقدیر از دستگاه انتظامی و قضایی استان در شناسایی و برخورد قاطع با سارقان، به برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم هشدار داد: قم محل امنی برای جولان و پیاده کردن نقشه های شوم مجـرمان نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.