کد خبر : 1090
تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 17:56

نماینده مردم قم در مجلس:

با کسب رضایت مردم، بهانه به دست دشمن ندهیم

با کسب رضایت مردم، بهانه به دست دشمن ندهیم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وظیفه مجلس، دولت و همه مسئولان این است که مشکلات مختلف را برطرف کنند تا دست دشمن خالی‌تر شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به کشته سازی‌های دشمن در سال ۸۸ گفت: در مورد ندا آقا سلطان در جایی صحبت‌هایی شد که من بعد از آن گفتم مگر این فرد شخصیت سیاسی بوده؟ مسئول بوده؟ چه بوده که کشته شدن او به ضرر یا نفع نظام باشد؟ اگر قرار بود نیرو‌های نظام او را بکشند پس چه کسی فیلم گرفته، خود نظام؟

وی ادامه داد: اگر نظام می‌خواسته او را بکشد، چه کسانی این صحنه را فیلم برداری کرده اند آن هم زمانی که او لوازم موسیقی داشته و در مسیر بوده، در یک کوچه پس کوچه‌ای که نه تظاهراتی بوده به قتل رسیده و فیلم برداری کرده اند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه این کار ساختگی و کشته سازی برای تحریک احساسات مردم است گفت: در فتنه اخیر باز هم کشته سازی بهانه بود، فوت دختری به نام مهسا امینی که دشمن سوار بر ماجرا شد و تمام تلاشش را گذاشت مردم را به خیابان بکشاند.

وی افزود: دومین گزینه دشمنان این بود که مردم را به سمت پادگان‌ها بکشانند، جایی که مرکز نظامی است و آنجا را به خطر بیندازند، آن وقت نظام تیر اندازی کند و عده‌ای کشته شوند و با این کار، احساسات مردم را تحریک کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از هر وسیله‌ای استفاده کرد، اما بصیرت مردم، توطئه‌ها را خنثی کرد گفت: در کشور مشکل تورم، خودرو، مسکن، بیکاری، معیشت و اقتصاد هست و نمی‌توان آن را کتمان کرد، مردم با گوشت، پوست و خونشان این مشکلات را لمس می‌کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه اگر مردم پای فتنه گران به میدان نیامدند دو دلیل داشت، گفت: مردم می‌دانند که راه اصلاح جامعه مقابله با نظام نیست و ناامنی و اغتشاش به نفع آن‌ها هم نیست.

وی ادامه داد: دومین دلیل دلبستگی مردم به ولایت و انقلاب است که اگر چه مشکلاتی هست، اما نمی‌خواهند لطمه‌ای به کشور برسد و دشمنان را به طمع بیندازند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مشکلات ارزی روز‌های اخیر گفت: یکی از دلائل مهم نوسانات ارزی توطئه‌های دشمنان است که تصمیم گرفتند که نباید ثبات به ایران برگردد و با تشکیل پرونده‌های جدید برای ایران، نگذارند اوضاع داخلی سر و سامان پیدا کند.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات در کف خیابان همراه اراذل و اوباش نشدند، گفت: دلایل این مسئله این بود که اراذل فتنه گر زود وارد خشونت شدند و فرقی هم برایشان نمی‌کرد که چه کسی باشد، دوم اینکه اهانت به مقدسات مردم را در پیش گرفتند و سوم فاش شدن نقش‌های اپوزیسیون و پیرو پاتال‌های منافق بود و در نهایت اینکه صدا و سیما دروغ‌های دشمن را افشا کرد.

وی در خصوص خلق حماسه ۹ دی هم گفت: رهبری جامع، قاطع، شجاع، بصیر و آگاه باعث شد که کم کاری‌های خواص و کمبود‌های مسئولین جبران شود و غبار‌های فتنه بخوابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم بصیر ایران تا زمانی که پیوند بین آن‌ها و امام وجود دارد کف خیابان، ضد انقلاب را همراهی نخواهند کرد.

آقای ذوالنوری با اشاره به مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف و زخم‌هایی که مگس دشمن روی آن‌ها می‌نشیند هم گفت: امروز وظیفه مجلس، دولت و همه مسئولان است که این مشکلات را برطرف کنند، تا اعتماد ملی و سرمایه ملی را افزایش دهند و دست دشمن خالی‌تر شود چرا که هر چه در کسب رضایت مردم کوتاهی شود زمینه برای فتنه دشمن فراهم می‌شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.