کد خبر : 12185
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 9:34

نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران:

تهاجم دشمنان مانع پیشروی انقلاب اسلامی ایران نمی‌شود

تهاجم دشمنان مانع پیشروی انقلاب اسلامی ایران نمی‌شود
نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران با اشاره به فتنه‌ها و تهاجم‌های انجام شده علیه انقلاب‌ و جمهوری اسلامی ایران، گفت: انقلاب‌اسلامی طی ۴۵ سال گذشته باوجود همه فراز و نشیب‌ها، بدون توقف در حال پیشروی بوده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی چهارشنبه‌ شب در آیین بزرگداشت شهدای امنیت روحانی در مدرسه علمیه عترت آل محمد(ص) قم اظهار داشت: حضرت امام‌(ره) از حوزه‌های علمیه انقلابی را آغاز کرد که احیای اسلام ناب بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران همچنین، بسیج و بسیجی را نماد این امت عنوان کرد و بیان داشت: بسیجی یعنی کسی که می‌گوید آمده‌ام همه چیز بدهم تا دین خدا بماند.

این مقام سپاه پاسداران بسیج را یک فرهنگ و گفتمان توصیف کرد و افزود: حوزه علمیه امروز انقلابی برپا می‌کند که باوجود همه دشمنی‌های استکبار، هر روز این انقلاب، پیش و دشمنان آن نیز عقب‌تر می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ سال است که همه فتنه‌ها، حمله‌ها و تهاجم‌ها انجام شده، انقلاب فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته، بلکه پیشروی داشته است.

حاجی‌صادقی ادامه داد: بسیج، حوزه‌های علمیه و امام بسیجیِ جامعه که پشت سر آن همه علما و بزرگان قرار دارند، توانسته نظام‌ اسلامی را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی شما این است که خود را فدای دین کنید، خطر را ببینید و در دفع خطر با تمامی وجود اهل قیام باشید.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها و نفاق‌ها بسیج را فریب نمی‌دهد، گفت: یک بسیجی باید از استقامت فکری، همچنین استقامت عملی برخوردار باشد.

حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهیدان نیاز به تکریم ندارند، افزود: شهیدان را خدا تکریم کرده، و این برای ما پیام دارد.

نماینده رهبری در سپاه در بخش پایانی سخنان بیان کرد: هویت طلبگی ما این است که زمینه‌سازی نهضت ظهور امام زمان‌ (عج) را درست انجام دهیم.

در آستانه شهادت حضرت فاطمه‌ (س) آیین بزرگداشت نخستین سال‌گرد شهدای امنیت روحانی به‌ویژه طلبه شهید حسن مختارزاده با حضور جمعی از روحانیان و فضلای حوزه برگزار شد.

حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که به‌صورت خودجوش از سال ۹۸ به‌عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران نیز فعالیت داشت، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاش‌های تهران مصدوم شد و هجدهم آذرماه سال گذشته به شهادت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.