کد خبر : 7384
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 23:41

دعوت تأمین‌ اجتماعی قم از بازنشستگان استان برای شرکت در جشنواره ورزشی « مرشدان »

دعوت تأمین‌ اجتماعی قم از بازنشستگان استان برای شرکت در جشنواره ورزشی « مرشدان »
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان قم از بازنشستگان و مستمری بگیران تحت‌پوشش برای شرکت در جشنواره ورزشی این سازمان با عنوان « مرشدان » که اواخر مرداد و اوائل شهریور در شهر قم برگزار می‌شود، دعوت کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  محمد عاشوری درباره شرایط و مقررات برگزاری المپیاد ورزشی و نیز برنامه‌های ورزش همگانی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش در دوران بازنشستگی به‌ویژه در سنین سالمندی نقش بسزایی در سلامت جسمی و روحی انسان‌ها دارد، به همین منظور سازمان ‌تأمین‌اجتماعی در راستای تحقق خط‌مشی‌ها و راهبردهای‌کلان خود در مورد ارتقای سطح سلامت روحی، روانی و جسمی بازنشستگان، برگزاری جشنواره ورزشی”مرشدان” را در دو بخش ورزش‌های همگانی (پیاده‌روی جمعی و خانوادگی بازنشستگان) و المپیاد ورزشی، در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی و فعالیت‌های مرتبط با ورزش همگانی خواهند بود. المپیاد ورزشی به تفکیک همکاران بازنشسته و کارگران بازنشسته در دو بخش خواهران و برادران و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و مستمری ‌بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی با داشتن ۴۵ سال سن به بالا برای خواهران و ۵۰ سال سن به بالا برای برادران، مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی و فعالیت‌های مرتبط با ورزش‌های همگانی هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: کمیته استانی جشنواره ورزشی مرشدان در اداره کل استان تشکیل شده تا علاوه بر برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم، بر روند اجرای صحیح مسابقات مقدماتی و سایر برنامه‌های ورزشی ویژه این قشر فرهیخته نظارت داشته باشند. این کمیته با هماهنگی و همکاری کانون‌های بازنشستگان مسئولیت برگزاری این المپیاد و نیز برنامه‌های ورزش همگانی را برعهده خواهد داشت و ثبت‌نام علاقمندان به شرکت در المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری تا پایان روز ۲۱ مرداد در کانون بازنشستگان ادامه خواهد داشت.
کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی قم در انتهای خیابان امامزاده ابراهیم، بلوار کشاورز شمالی، بوستان شهریار واقع شده و بازنشستگان می توانند هر روز از ساعت ٨ تا ١٢ صبح به کانون مراجعه نمایند.
مستمری بگیران و بازنشستگان همکار نیز برای ثبت نام می توانند به کانون همکاران مستقر در اداره کل تامین اجتماعی استان مراجعه کنند.
عاشوری در ادامه با اشاره به اضافه شدن رشته تیمی والیبال در سال جاری به المپیاد ورزشی بازنشستگان، ادامه داد: المپیاد ورزشی برادران در رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد و المپیاد ورزشی خواهران نیز در رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برگزار خواهد شد و شرکت هر ورزشکار تنها در یک رشته ورزشی امکان‌پذیر است.
مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: ‏‏‏‏‏مرحله نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی آذرماه ۱۴۰۲ در استان خوزستان و المپیاد کارکنان بازنشسته تأمین‌اجتماعی در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.