کد خبر : 13881
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 13:10

مسئول سازمان بسیج رسانه قم:

جهاد تبیین و امیدآفرینی دو محور جشنواره ابوذر بود

جهاد تبیین و امیدآفرینی دو محور جشنواره ابوذر بود
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی بعنوان دو سیاست راهبردی برای مقابله با خدعه‌های دشمن، سرلوحه محورهای جشنواره نهم ابوذر بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ داود شمس صبح امروز سه‌شنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با گرامیداشت یاد و خاطر امام(ره) و شهدا، اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز ما به برکت خون شهیدانی است که از جان خود گذشتند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم آموزش سواد رسانه را یکی از رسالت‌های بسیج رسانه عنوان کرد و در ادامه افزود: در جنگ رسانه‌ای که امروز علیه انقلاب اسلام جریان دارد، «جهاد تبیین» و «امید آفرینی» دو سیاست راهبردی برای مقابله با خدعه‌های دشمن است.

شمس با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قم، گفت: «جهاد تبیین» و «امید آفرینی» سرلوحه محورهای جشنواره نهم ابوذر بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم با تقدیر از حامیان جشنواره ابوذر به برگزاری مسابقه «بسیج و عرصه‌های خدمت» به عنوان یکی از رویدادهای جشنواره نهم ابوذر با مشارکت و حمایت سازمان بسیج سازندگی استان قم هم اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.