کد خبر : 12649
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 8:44

وزیر کشور:

پارکینگ دائمی در اطراف مسجد مقدس جمکران ایجاد می‌شود

پارکینگ دائمی در اطراف مسجد مقدس جمکران ایجاد می‌شود
وزیر کشور گفت: برای حل مشکل پارکینگ مسجد مقدس جمکران نیازمند خرید زمین و ایجاد پارکینگ دائمی هستیم که در این زمینه رایزنی با وزارت راه و شهرسازی صورت می گیرد.
۵/۵ - (۴ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  «احمد وحیدی» شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: تمهیدات لازم برای تأمین امنیت مسجد مقدس جمکران موضوع مهمی است که در این راستا با تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیاردتومانی دیوارکشی اطراف مسجد با همکاری شهرداری قم و وزارت کشور صورت می‌گیرد.

 وزیر کشور با بیان اینکه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی باید موردتوجه باشد افزود: شهرداری شهرهای اطراف قم می‌توانند در این زمینه همکاری داشته باشند، تا تعداد سرویس‌های بهداشتی بر اساس نیاز زائران تأمین شود.

 وحیدی ادامه داد: تأمین ۳۰۰ هزار تخته پتو و چادر نیز از سوی هلال‌احمر مورد پیگیری قرار می‌گیرد و تعدادی نانوایی سیار نیز برای ارائه خدمات در ایام نیمه شعبان در اطراف این مسجد فعال خواهند شد.

 وزیر کشور افزود: به‌منظور پایش تصویری مسجد مقدس جمکران اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت تا مسائل امنیتی که دارای اهمیت بالایی است تأمین شود.

 وی گفت: امسال نیز زمین‌های اطراف مسجد مقدس جمکران همانند سال‌های گذشته به‌منظور پارک خودروها در نظر گرفته خواهد شد که البته برای حل اساسی مشکل پارکینگ در این مسجد نیازمند خرید زمین و ایجاد پارکینگ دائمی هستیم که رایزنی‌هایی با وزارت راه و شهرسازی صورت خواهد گرفت.

 وزیر کشور اضافه کرد: در راستای تأمین آب آشامیدنی و همچنین روشنایی مسجد مقدس جمکران ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد و وزارت نیز در این بخش اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.