کد خبر : 11539
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 17:58

رفع مشکلات گمرکی واحدهای تولیدی منطقه سلفچگان پیگیری می‌شود

رفع مشکلات گمرکی واحدهای تولیدی منطقه سلفچگان پیگیری می‌شود
مدیرعامل منطقه ویژه سلفچگان به همراه مدیرکل گمرکات استان قم ضمن حضور در واحدهای تولیدی سلفچگان، به گفت‌وگو با مدیران این واحدها پرداختند تا راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آنان را دنبال کنند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، اسفندیاری دریکوندی مدیرکل گمرکات استان قم و جمعی از مدیران دو مجموعه امروز با حضور در چهار واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، به بررسی مشکلات تخصصی این شرکت‌ها در حوزه مسائل گمرکی پرداختند.

داودآبادی در حاشیه  این بازدید با اشاره به اینکه ما خود را در کنار تولیدکنندگان که پیش قراولان جنگ اقتصادی هستند می‌دانیم اظهار کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در حد توان موانع و مشکلات را از پیش پای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برداریم.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات واحدهای تولیدی به نحوه عملکرد دستگاه هایی اجرایی و نظارت تخصصی باز می گردد، ابراز کرد: برای رفع این مشکلات و موانع از مسئولین استانی و کشوری دعوت به حضور در واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می کنیم تا بتوانیم به صورت تخصصی مشکلات را بررسی و برای رفع آن اقدام کنیم.

دریکوندی هم ضمن استقبال از این طرح، بر همراهی گمرکات با مدیران واحدهای تولیدی استان به منظور رونق تولید و صادرات تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.