کد خبر : 2449
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 8:44

شبکه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار بسیج است

شبکه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار بسیج است
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری گردهمایی مسئولان فرهنگی نواحی بسیج در قم خبرداد و گفت: توانمندسازی و ارتقای فعالیت‌های شبکه‌ای نواحی بسیج در سطح کشور با محوریت مسائل فرهنگی در دستور کار و جزو اولویت‌های مهم سازمان بسیج است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار علی مقواساز روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دوره فرهنگی ویژه مسوولان فرهنگی نواحی بسیج کشور در قم، خاطرنشان کرد: این دوره می‌تواند علاوه بر تأثیرات فنی و هنری تعریف‌شده در ارتقای همدلی، برادری، رشد، ارتقا و شبکه‌سازی و جبهه سازی برای انقلاب مؤثر باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مسوولان فرهنگی نواحی بسیج شهرستان‌ها و شهرها که به نحوی فرماندهان فرهنگی این شهرها هستند در قالب این دوره می‌توانند با توانمندسازی و رشد و شبکه‌سازی گام‌های بلندی در کارهای فرهنگی بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی این سازمان بردارند.

 مقواساز تصریح کرد: پیامد برگزاری این دوره ارتقای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در حوزه جبهه انقلاب اسلامی و رفع نظام مسائل شهرستان‌ها و اجرای عملیات و رسیدن به اهداف تعیین‌شده خواهد بود.

وی با اشاره به حضور استعداد و ظرفیت‌های بالا در بین بسیجیان کشور، اضافه کرد: این افراد جزو رویش‌ها و جوانان توانمند و متخصص جبهه انقلاب اسلامی هستند که در عرصه فعالیت‌های فرهنگی می‌توانند مؤثر باشند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، گفت: این دوره فرهنگی و آموزشی به‌صورت مجازی، مکاتبه‌ای و پودمانی و شبکه‌ای ادامه خواهد داشت.

 مقواساز یادآور شد: در قالب این دوره تمام شبکه‌های فرهنگی و نقش‌آفرین بسیج مانند سرود، سینما، تئاتر و غیره حضور فعالی دارند و شبکه‌سازی بین این حوزه‌ها به‌صورت مطلوبی دنبال می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.