کد خبر : 10841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 12:46

رئیس جامعه مدرسین:

صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد

صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد
آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: به ملت فلسطین می گوییم امروز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند و حتی مسیحیت هم در کنار شما هستند و صفی واحد در برابر رژیم اشغالگر تشکیل شده است و اشغالگران آرزوهای خود را به گور خواهند برد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در وبینار «غزه مظلوم مقتدر» ضمن تسلیت مصیبت نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: حادثه ای که این روزها در سرزمین های اشغالی اتفاق می افند بی سابقه نیست. هرکس رژیم کودک کش اسرائیل را بشناسد، می داند که کارنامه ننگین این رژیم در آن جز قتل و خیانت و اشغال سرزمین مردم مظلوم فلسطین دیده نمی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی حرکتی بسیار بزرگ و غافلگیرکننده برای دشمن بود. این رژیم بر این باور بود که فلسطینیان نمی‌توانند کوچکترین تعرضی به تل آویو و شهرهای دیگر داشته باشند. اما به مدد الهی توانستند سرویس های امنیتی و توان نظامی آنها را از کار بیندازند و آنها را در شوک عظیمی فرو بردند.

رئیس جامعه مدرسین تأکید کرد: به ملت فلسطین می گوییم امروز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند و حتی مسیحیت هم در کنار شما هستند و صفی واحد در برابر رژیم اشغالگر تشکیل شده است و اشغالگران این آرزو را به گور خواهند برد و ما شاهد عزت و عظمت امت اسلامی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.