کد خبر : 10535
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:33

آیت الله سبحانی:

صهیونیسم محکوم به ذلت است

صهیونیسم محکوم به ذلت است
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با بیان این که صهیونیسم محکوم به ذلت است گفت: در انتظار روزی هستیم که خداوند منان تمام مسلمانان را از شرّ این ها حفظ کند و مسلمانان انتقام این کودکان و زنان را از آنان بگیرند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ وی روز شنبه در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: «حبل» در لغت عرب به معنای «ریسمان» است اما در اصطلاح عرب به معنای «پیمان» است.

این مرجع تقلید گفت: هنگامی که پیامبر اکرم(ص) وارد مدینه شد، دو قبیله معروف ایمان آوردند. سپس رئیس قبیله نزد رسول اکرم(ص) آمد و گفت: «یا رسول الله بینا و بین قوم (یهود) حبال؛ با این قوم (یهود) پیمان هایی داریم مبادا بعد از ایمان آوردنمان، ما را رها کنید». پیامبر(ص) فرمود: «من با شما هستم».

آیت الله سبحانی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید: «این ملت همیشه محکوم به ذلت هستند مگر اینکه جزو دولت اسلامی باشند و جزیه دهند و یا به قدرت بزرگتر تکیه کنند». الان وضعیت یهود، حالت دوم است؛ در پناه یک دولت زورگو زندگی می کنند، تصور نشود که ذلت از آنها برطرف شده زیرا استثناء، استثناء منقطع است و در هر دو حالت محکوم به ذلت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اعجاز قرآن کریم، اخبار غیبی آن است، تصریح کرد: این یکی از حقایق قرآن کریم است؛ در طول این ۱۴ قرن، یا اینها (یهود) ذمّی بودند یعنی زیرسیطره دولت اسلامی بودند یا به دولت های قوی تکیه کردند اما با اینکه تحت الحمایه هستند باز ذلت را دارند. گمان نکنید که اینها از زیربار ذلت بیرون می آیند در هر دو حالت دارای چنین ذلتی هستند. بنابراین در انتظار روزی هستیم که خداوند منان تمام مسلمانان را از شرّ این ها حفظ کند و مسلمانان انتقام این کودکان و زنان را از آنان بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.