کد خبر : 3330
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 9:51

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

ماه مبارک رمضان ماه ذکر ، تقوا و خدمت به مردم است

ماه مبارک رمضان ماه ذکر ، تقوا و خدمت به مردم است
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: ماه مبارک رمضان قله ارتباط انسان با خدا و اوج خدمت به مردم است و امروز بالاترین خدمت به مردم کاری است که باعث امید و آرامش مردم گردد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان در خود سازی افراد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه تقویت ارتباط با خدا و خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان مؤمنان با یاد خدا، تلاوت قرآن، دعا و روزه، دل‌های خود را صیقل می‌دهند، از سوی دیگر با افطار دادن، رسیدگی به فقرا و نیازمندان، انجام کارهای خیر، رابطه خود را با مردم تقویت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به اینکه مومنان در مناجات می گویند  مناجات تو اضطراب و ترس را از من دور می کند، گفت: خدمت به خدا خدمت به مردم است و در روایات اسلامی راجع به خدمت مردم و پاداش خدمت احادیث فراوانی وارد شده است.
وی اضافه کرد: در دعاها و لسان ائمه علیهم السلام ذکر و خدمت دو موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار در اعمال و رفتار انسان است.
حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه ذکر و تقوا و خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان قله ارتباط انسان با خدا و اوج خدمت به مردم است و امروز بالاترین خدمت به مردم کاری است که باعث امید و آرامش مردم گردد.

انتهای پیام

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.