کد خبر : 4132
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 8:48

متقاضیان نهضت ملی مسکن در انتخاب ویلایی یا آپارتمانی مخیر هستند

متقاضیان نهضت ملی مسکن در انتخاب ویلایی یا آپارتمانی مخیر هستند
استاندار قم در بازدید از روند ساخت واحد‌های مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی ساخت مسکن می‌تواند تا چند روز آینده بین واحد‌های ویلایی یا آپارتمانی انتخاب کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ استاندار قم در بازید از سایت ۵۶۰ هکتاری و محل احداث حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی ساخت مسکن با اعلام این خبر گفت: در روز‌های آینده واجدین شرایط و کسانی که تامین وجه کرده اند، می‌توانند بین واحد‌های آپارتمانی و ویلایی انتخاب کنند.

سید محمد تقی شاهچراغی گفت: دو قطعه زمین در طایقان و قنوات برای ساخت واحد‌های ویلایی در نظر گرفته شده و با انتخاب متقاضیان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام به ساخت واحد‌های ویلایی در این اراضی خواهد کرد.

وی در ادامه از حضور ۴۲ پیمانکار انبوه ساز در سایت ۵۶۰ هکتاری خبر داد و گفت: تاکنون با ۲۷ پیمانکار قرارداد منعقد شده و عملیات عمرانی و ساخت و ساز در ۱۵ هزار واحد آغاز شده است.

استاندار قم با اعلام رضایت از روند ساخت واحد‌های مسکونی در طرح نهضت ملی ساخت مسکن گفت: در قم بناست ۶۳ هزار واحد در قالب این طرح ساخته شود که شامل ۴ هزار واحد روستایی، ۱۷ هزار واحد در بافت فرسوده شهری و ۴۲ هزار واحد ویلایی و آپارتمانی است و تا امروز ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در اراضی ۵۶۰ هکتاری به سقف طبقه اول و دوم رسیده اند.

وی همچنین به واریزی‌های مردم در این مدت اشاره کرد و گفت: برای همه متقاضیانی که تاکنون ۸۰ میلیون واریزی داشته اند نهایتا ظرف یک ماه آینده پیمانکار تعیین می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.