کد خبر : 7339
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 8:09

استاندار قم:

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در محلات برپا شود

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در محلات برپا شود
استاندار قم بر لزوم پاسخ‌گو بودن مسئولان تاکید کرد و گفت: میزخدمت دستگاه‌های اجرایی باید در محلات برپا شود و این امر در آرامش‌بخشی و شنیدن صدای مردم موثر است و می‌توان به این وسیله برخی از مسائل و مشکلات را برطرف کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب در سطح استان بیشتر شده است و البته نیاز به همراهی، همکاری و پشتیبانی بیش از پیش دستگاه‌های اداری و اجرایی است.

استاندار قم عنوان کرد: در برخی کارگروه‌های قرارگاه ۱۹ دی نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی مربوطه حضور داشته باشند و مباحث و مسائل در همان جلسه مطرح شود و راهکارهای مناسب نیز مورد بررسی و عملی شود.

وی با بیان اینکه با تلاش شهرداری، سپاه، فراجا، سازمان تبلیغات و نهادهای فرهنگی در بوستان‌ها فعالیت‌های مناسب و موثری شروع شده است، افزود: طرح بوستان تراز که توسط قرارگاه ۱۹ دی از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه سال جاری در حال برگزاری است، اقدام خوبی است و امیدواریم این طرح در سایر بوستان‌های سطح استان توسعه پیدا کند.

شاهچراغی بیان کرد: در فرصت باقی مانده از ایام عزاداری ماه محرم و صفر باید با استفاده از ظرفیت هیئات، مراسمات، مساجد و حسینیه‌ها، نسبت به موضوعات عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر توجه شود.

وی با اشاره طرح برپایی میزخدمت دستگاه‌های اداری در مساجد سطح استان، گفت: میزخدمت دستگاه‌های اجرایی باید در محلات برپا شود و خود این موضوع به لحاظ آرامش‌بخشی و شنیدن صدای مردم موثر است و می‌توان به این وسیله برخی از مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز دوره‌های آموزشی با محوریت مباحث مربوط به عفاف و حجاب و امر و مدیریت فرهنگی برگزار کند چرا که مدارس مستقیم با نوجوانان در ارتباط هستند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.