کد خبر : 14403
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 10:12

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی قم:

هشت هزار نوآموز در قم سنجش سلامت شدند

هشت هزار نوآموز در قم سنجش سلامت شدند
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی قم گفت: از ابتدای آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان در مهرماه سال گذشته تاکنون، هشت هزار نوآموز در این استان سنجش شده‌اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ اصغر محمودی  افزود: افرادی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند هم‌اکنون می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.

وی با بیان این‌که تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

به گفته وی، متولدین ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی ١ و ٢ می شوند، الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت نمایند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

محمودی با بیان این‌که تاکنون هشت هزار نوآموز در قم سنجش سلامت شده‌اند، گفت: از این تعداد، ۵۵۰ نفر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شده‌اند.

وی پیش‌بینی کرد: تا پایان طرح سنجش سلامت نوآموزان در قم، ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی سنجش سلامت شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان قم هشت پایگاه فعال سنجش بدو ورود در شیفت صبح و عصر در نظر گرفته شده است که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.