کد خبر : 1246
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 9:57

معاون شهرداری قم:

پردیسان به‌ زودی دارای مجموعه ورزشی می‌شود

پردیسان به‌ زودی دارای مجموعه ورزشی می‌شود
معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از بهره‌برداری مجموعه ورزشی پردیسان در دهه فجر خبر داد و گفت: این مجتمع فرهنگی ورزشی در بوستان طراوت واقع در منطقه پردیسان احداث شده و سالن بازی کودکان در آن طراحی‌ شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حمیدرضا داودی در حاشیه بازدید شهردار قم از پروژه‌های عمرانی، از اتمام فاز نخست پروژه مجموعه ورزشی منطقه هشت خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه یکی از کاربری‌های فرهنگی ورزشی مهم منطقه است که در مرحله تکمیل تجهیزات قرار داشته و با اتمام این پروژه تمام مناطق دارای مجتمع فرهنگی ورزشی خواهند بود.

وی، ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی چندمنظوره را یکی از برنامه‌های مهم شهرداری در چند سال گذشته دانست و افزود: توجه به ورزش و برنامه‌های فرهنگی به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری در چند سال گذشته به‌صورت جدی پیگیری شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام مناطق شهر مجتمع فرهنگی ورزشی چندمنظوره دارند.

وی، مساحت مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت را برابر ۲ هزار و ۴۰۰ متر اعلام کرد و گفت: این مجتمع فرهنگی ورزشی در بوستان طراوت واقع در منطقه پردیسان بوده و مساحت زمین بازی‌های توپی آن یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی این مجتمع فرهنگی ورزشی سکوی ۵۰۰ نفره تماشاچی نیز داشته و سه سالن بدون توپ مجزا برای ورزش‌های رزمی، بدن‌سازی و سالن بازی کودکان نیز برای آن طراحی‌شده است،‌ ادامه داد: همچنین سالن آموزش و بوفه، نمازخانه و اتاق مدیریت و همچنین رختکن و سرویس بهداشتی و حمام نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است.

وی در پایان تصریح کرد: برای احداث ابنیه این پروژه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و این هزینه بدون در نظر گرفتن ارزش ملک آن بوده که به‌زودی و تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.