کد خبر : 5366
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 21:23

سردار رادان:

پوشش دوربین‌های انتظامی برای تامین امنیت مردم افزایش می‌یابد

پوشش دوربین‌های انتظامی برای تامین امنیت مردم افزایش می‌یابد
فرمانده کل انتظامی کشور بر افزایش سطح پوشش دوربین‌های فراجا برای تامین امنیت در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور با این موضوع موافق هستند و امیدواریم زودتر تامین اعتبار لازم انجام شود و بتوانیم بهتر از گذشته در همه ابعاد امنیتی با استفاده از بسترهای هوشمند حاضر شویم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار احمدرضا رادان عصر امروز در جمع خبرنگاران استان قم، با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه مقابله با بی‌حجابی اظهار کرد: در حوزه امنیت عمومی و بحث حجاب چهار ناظر را ایجاد کرده‌ایم که هر کدام فرآیند برای مقابله با بی‌حجابی‌ها دارند به عنوان نمونه ناظر چهار در حوزه فضای مجازی فعال است.

وی اضافه کرد: ناظر چهار برای افرادی که در فضای مجازی کشف حجاب می‌کنند یا افرادی که دیگران را تشویق و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند استفاده می‌شود و در این راستا نیز برای برخی از افراد چهره پرونده‌های قضایی تشکیل شده و برخوردهای لازم درحال انجام است.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: درصد تذکرات ما در فضای مجازی ۷۰ درصد کاهش یافته است و این به معنای کاهش ناهنجاری‌ها در عرصه فضای مجازی است و ما در دیگر ناظرها تلاش داریم تا با اقدامات جدی‌تر دغدغه‌های مردم را به حداقل برسانیم.

وی خنثی‌سازی توطئه دشمن را نیازمند مشارکت مردم دانست  گفت: فقط برخی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند عناد و مشکل خاص دارند بلکه بیشتر افراد غافل هستند یا دست‌خوش تبلیغات کسانی شده‌اند که مروج بی‌حجابی هستند.

رادان اظهار کرد: طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها با استفاده از دوربین‌های نظارتی نیز درحال اجراست و افرادی که کشف حجاب می‌کنند شناسایی می‌شوند و پیامک اول که تذکر اولیه است به آنان ارسال و در پیامک‌های دوم پیگیری قضایی و انتظامی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در سواحل مازندران نیز قرار شد این موضوع مهم دنبال شود و هشدارهای پیامکی و حضوری داده شود و البته که از دولت هم خواستیم تا سطح پوشش دوربین ما را برای تامین امنیت در همه ابعاد افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافق بودند و امیدواریم زودتر تامین اعتبار لازم انجام شود و بتوانیم بهتر از گذشته در همه ابعاد امنیتی برای تامین امنیت با استفاده از بسترهای هوشمند حاضر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.