کد خبر : 3528
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 9:37

فرمانده سپاه:

پیروزی مستضعفان در برابر ظالمان جزء وعده‌ها و سنت‌های خلل‌ناپذیر الهی است

پیروزی مستضعفان در برابر ظالمان جزء وعده‌ها و سنت‌های خلل‌ناپذیر الهی است
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: پیروزی مستضعفان در برابر ظالمان و غاصبان جزء وعده‌ها و سنت‌های خلل‌ناپذیر الهی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  سردار محمدرضا موحد ضمن دعوت از عموم مردم استان قم برای حضور حماسی در راهپیمایی جهانی روز قدس، اظهار داشت: جهان باید خود را برای عصر پسا صهیونیسم آماده کند.
وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته حوادث و رویداد‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی ناتوانی و پژمردگی صهیونیست‌ها را اثبات و به‌وضوح نشان داد که قواعد و معادلات در عرصه نبرد و دیپلماسی دچار تغییرات بنیادین شده است.
سردار موحد با بیان این که  فصل پژمردگی و خزان این رژیم غاصب فرارسیده است، ابراز داشت: همان گونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای بیان فرمودند به‌زودی و قبل از ۲۵ سال تعیین شده از راه خواهد رسید و جهان باید خود را برای عصر پسا صهیونیسم آماده کند.
وی تصریح کرد: پیروزی مستضعفان در برابر ظالمان و غاصبان جزء وعده‌ها و سنت‌های خلل‌ناپذیر الهی است که به‌زودی محقق خواهد شد و نظام سلطه و امپریالیسم جهانی و برخی حکام مرتجع منطقه دیگر نخواهند توانست این رژیم در حال سقوط را نجات دهند و مسلمانان به خواست خداوند در آینده‌ای نه‌چندان دور نماز عید سعید فطر را در قدس شریف اقامه خواهند کرد.
فرمانده سپاه قم افزود: به هر میزان که اتحاد، همبستگی و انسجام مردم و گروه‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی بیشتر و قدرتمندتر می‌شود، مؤلفه‌های قدرت پوشالی صهیونیست‌ها روند نزولی و اضمحلال‌ به خود گرفته و در شرایط کنونی زمینه بیش از هر زمان دیگری برای نابودی این رژیم کودک کش و غاصب فراهم شده و این رژیم جعلی در شرایطی از بحران و فشار به سر می‌برد که هیچ‌وقت در ۷۵ سال گذشته با آن روبه‌رو نشده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.