کد خبر : 10769
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 17:53

استعدادیابی رایگان هیأت قایقرانی در مدارس قم

استعدادیابی رایگان هیأت قایقرانی در مدارس قم
رئیس هیأت قایقرانی استان قم گفت: باتوجه به ظرفیت قابل توجه دانش‌آموزان در حوزه ورزش تصمیم گرفتیم طرح استعدادیابی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در رده‌های سنی مختلف را با محوریت مدارس دنبال کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مجید ولی  اظهار داشت: موضوع توسعه ورزش و استعدادیابی در مدارس از جمله نکات مهمی است که هیات‌های ورزشی نسبت به آن باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: واقعیت این است که دانش‌آموزان ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارند و می‌توان روی آن‌ها در رشته‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرد.

رئیس هیأت قایقرانی استان قم گفت: در خبرها خواندیم که استاندار قم در جلسه شورای عالی ورزش به مدیرکل ورزش و جوانان استان توصیه کرده که بحث ترویج ورزش و استعدادیابی را در مدارس دنبال کنند.

ولی تصریح کرد: هیأت قایقرانی استان قم در بحث استعدادیابی طی سال‌های اخیر اقدامات شایانی انجام داده است. در جدیدترین برنامه خود با مشارکت و همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان مقرر شد دانش‌آموزان پسر و دختر در مقطع اول و دوم متوسطه علاقه‌مند به رشته قایقرانی، جهت حضور در مسابقات استعدادیابی تا روز ۱۰ آبان‌ماه مشخصات و مدارک لازم را  به دفتر هیات قایقرانی تحویل دهند.

وی ادامه داد: این طرح به صورت رایگان دنبال خواهد شد و همچنین نفرات برتر عضو تیم‌های اسلالوم، آب‌های آرام و کانوپولو استان خواهند شد.

رئیس هیأت قایقرانی استان قم با اشاره به وضعیت تیم‌های قم جهت حضور در مسابقات کشوری، عنوان داشت: قایقرانان قمی کانوپولو و آب‌های آرام روزهای پنج شنبه و جمعه تمرینات خود را در دریاچه دهکده سلامت صبا دنبال می‌کنند.

وی افزود: براساس تقویم فدراسیون مسابقات در رده سنی جوانان، امید و لیگ برتر برگزار خواهد شد و ما به دنبال این هستیم برای اولین‌بار در مسابقات لیگ‌برتر کشوری شرکت کنیم.

ولی در پایان اشاره کرد: هزینه تیم‌داری و شرکت‌ در مسابقات کشوری بالا رفته و روسای هیات‌های ورزشی ما به سختی تامین منابع می‌کنند، از صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران تقاضا دارم ورزشکاران شهرشان را جهت افتخار آفرینی برای قم حمایت کرده و در کنار آن‌ها باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.