کد خبر : 5300
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 18:17

برگزاری رویداد شناسایی و رفع چالش‌های فناورانه صنعت چاپ قم

برگزاری رویداد شناسایی و رفع چالش‌های فناورانه صنعت چاپ قم
نخستین رویداد شناسایی و رفع چالش‌های فناورانه صنعت چاپ قم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی قم در این نشست علمی رسیدن به راهکار‌هایی برای رفع چالش‌های صنعت چاپ را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و گفت: از ۲۰ طرح فناورانه ارسال شده به این رویداد علمی، صاحبان ۶ طرح برگزیده ایده‌های خود را با صاحبان صنعت چاپ مطرح کردند.

آقای نجفی توانمندسازی صنعت چاپ، خدمات آموزشی، بازاریابی و بهره‌گیری از نیرو‌های انسانی توانمند و متخصص را از جمله محور‌های این رویداد علمی بیان کرد و افزود: اختتامیه نخستین رویداد فناورانه صنعت چاپ با همکاری پارک علم و فناوری، اتحادیه چاپخانه داران و برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌ها برگزار شد که انتظار می‌رود با حمایت از ایده‌های فناورانه، مسیر رفع مشکلات صنعت چاپ مهیا شود.

سید علی موسوی نژاد رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم هم نبود نیروی متخصص در صنعت چاپ و نیاز به رشد و توسعه فناورانه را از جمله مشکلات صنعت چاپ استان برشمرد و گفت: در تلاشیم از مسیر ارتباط با صاحبان ایده‌های فناورانه مشکلات پیش رو را به حداقل برسانیم.

سامانه مدیریت عرضه و تقاضای صنعت چاپ، شبکه اجتماعی تحصیلی رو برد، نرم افزار پردازش ابری آپتار، سامانه آموزش خدمات چاپ، سامانه تعاملی صنعت چاپ و نشر و بسته‌بندی، مرکب چاپ همه‌کاره هوا خشک و پلتفرم مشاوره و هدایت گری کسب و کار سلام، شش طرحی بود که در این نشست علمی معرفی شدند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.