کد خبر : 8609
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 17:10

دیدار وزیر علوم با دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد

دیدار وزیر علوم با دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد امروز با وزیر علوم دیدار و مهمترین خواسته خود را مطرح کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، ساختمان وزارت علوم در خیابان پیروزان جنوبی امروز میهمان عزیز و متفاوتی داشت؛ میهمانی که نه استاد و کارمند بود و نه سیاستمدار و مدیر، سید اسماعیل نصراللهی دانش‌آموز معلول اهل ساری که در آزمون سراسری  امسال رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده است به همراه پدر و مادر خود میهمان محمدعلی زلفی‌گل در طبقه ۱۶ وزارت علوم بود.

سید اسماعیل در این دیدار از علاقه خود به رشته فلسفه و نیاز به کلاس آنلاین برای ادامه تحصیل گفت. او که دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی را به عنوان اولویت خود انتخاب کرده است از وزیر علوم تقاضا دارد که امکان ادامه تحصیل مجازی و آنلاین اورا با توجه به شرایط خاص اش فراهم کند.

قول مساعد وزیر علوم به رتبه برتر کنکور

زلفی‌گل ضمن تبریک موفقیت سید اسماعیل نصراللهی در آزمون سراسری، از زحمات پدر و مادر وی قدردانی می‌کند و تاکید می‌کند:  موفقیت وی علاوه بر تلاش و همت خودش، به اندازه زیادی به تلاش‌ها و زحمات والدین و دعای خیر آنان است.

وی در پاسخ به درخواست این رتبه برتر کنکور و خانواده وی برای تحصیل آنلاین می‌گوید موضوع را پیگیری می‌کند و با رئیس هر دانشگاهی سید اسماعیل نصراللهی دانشجوی آنجا شود صحبت می‌کند تا امکان تحصیل آنلاین اورا فراهم کند.

وزیرعلوم حتی قول مساعد می‌دهد در دانشگاه محل تحصیل سید اسماعیل، کلاسی را با تجهیزات ارتباط آنلاین فراهم کند تا این نخبه نوجوان کشور بدون دغدغه تحصیل خود را ادامه دهد.

زلفی‌گل با ابراز امیدواری برای  اسماعیل نصراللهی که در آینده از چهره‌های درخشان سپهر فلسفه و اندیشه کشور شود گفت: براساس توافق اخیر وزارت علوم بنیاد نخبگان  این دانشجو بورسیه محسوب شده و حقوق نیز دریافت خواهد کرد.

وزیر علوم در پایان این دیدار صمیمی با اهدای لوح سپاس و هدیه این نوجوان نخبه ساروی را به سوی  امیدها و آرزوهایش و تلاش و سرافرازی بدرقه می‌کند.

متن لوح سپاس وزیر علوم به شرح ذیل است:

«حکایتِ رضایت به رنج‌ها و آلام دنیوی، تجلیِ «اَلابذکرالله‌تطمئن‌القلوب»است. گرانمایه‌‌‌دیدن دردها و مغتنم‌ دانستن دشواری‌ها، مقصدی جز رویین‌تنی در هفت‌خوان هستی ندارد و خوشا دل و جانی که به مشیت حق سر می‌گذارد و سربلند برمی‌خیزد. خرسندم که مجال قدردانی از فرزندی برومند که به امید و اراده، مرزهای ناممکن‌ را درنوردیده است، به من ارزانی شده است.

فرزند عزیزم «سید اسماعیل نصراللهی» که سرافرازانه رتبه‌ی ۲۵ کنکور سراسری را اخذ کرده است، با همه‌ ناهمواری‌ها و دشواری‌ها؛ خم به ابرو نیاورده است و به فتح قله‌های دانش قدم مصمم است. فرزندی که با توکل و توسل به ساحت حضرت حق و التفات حضرت ولیعصر(عج)، اتفاقی بزرگ را رقم زده است.

به سهم خویش این همت و اشتیاق را به فرزند عزیزم و خانواده‌ ارجمندش که سایه به سایه در این موفقیت با او قدم برداشته‌اند، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این همت، نقشی پیش چشم دیگر فرزندان این سرزمین باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.