کد خبر : 8820
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 7:59

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم برگزار خواهد شد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم برگزار خواهد شد
مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم از هجدهم الی سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۲ در مجتمع امام خمینی (ره) و در سه عرصه مشاغل خانگی، پوشاک اسلامی و نوشت‌افزار ایرانی میزبان مخاطبان خواهد بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علیرضا ایراندوست در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در راستای تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جهت حمایت از محصولات و تولیدات ایرانی نوشت‌افزار و مشاغل خانگی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی به علت توان مالی پایین در فروش و تبلیغات محصولات خود با مشکلاتی روبرو هستند که برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی برای آن‌هاست تا ضمن ارائه محصولات خود بتوانند با همکاران و شغل‌های مشابه خود آشنا شده و تعاملات لازم برای توسعه کسب‌وکار خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در سه عرصه مشاغل خانگی، پوشاک اسلامی و نوشت‌افزار ایرانی دایر خواهد شد.

ایراندوست ادامه داد: این نمایشگاه از هجدهم الی سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۲ در مجتمع امام خمینی، جنب گلزار شهدا میزبان مخاطبان خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و رزرو غرفه به لینک https://survey.porsline.ir/s/KeezIK۶b مراجعه بفرمایند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۰۹۱۹۹۷۵۴۵۸۹ – ۰۹۱۲۵۵۲۸۴۹۱ ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.