کد خبر : 8965
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 17:36

مدیرکل پست قم:

۶۰ هزار گذرنامه زائرین اربعین حسینی در قم توزیع شد

۶۰ هزار گذرنامه زائرین اربعین حسینی در قم توزیع شد
مدیرکل پست استان قم گفت: از ابتدای مردادماه امسال تا پایان روز دوازدهم شهریورماه، ۶۰ هزار گذرنامه ویژه زائران اربعین وارد پست استان و در میان مردم توزیع شده است
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابوالفضل باقری منش  افزود: هر ساله با نزدیک‌شدن به مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی و اشتیاق زوار حسینی شاهد افزایش چندبرابری مرسولات پستی با محتوای گذرنامه هستیم و امسال نیز با تمهیدات صورت‌گرفته در این اداره کل تلاش کردیم توزیع گذرنامه بدون توقف انجام شود.

مدیرکل پست قم در مورد زمان‌بندی توزیع گذرنامه‌ها گفت: توزیع گذرنامه‌ها از اولویت‌های کاری این اداره کل است و بدون معطلی و در همان روز ورود گذرنامه به پست استان در محل نشانی گیرنده انجام می‌شود و در حال حاضر فقط تعداد محدودی گذرنامه در باجه معطله نگهداری می‌شود که امکان توزیعشان به علت عدم حضور گیرندگان، نشانی ناقص و غیره مقدور نبوده است.

وی ادامه داد: به جهت تسهیل و تسریع در روند کار و توزیع موفق و به‌موقع گذرنامه‌های دائمی و زیارتی، شیفت شبانه در اداره سرویس‌های نوین این اداره کل دایر شده و همکاران پرتلاش این بخش به‌محض ورود کیسه‌های گذرنامه اقدام به تجزیه و آماده‌سازی این مرسولات می‌کنند و گذرنامه‌ها کمتر از چند ساعت پس از ورود به استان به نامه‌رسان‌ها جهت توزیع در همان روز تحویل می‌شود.

وی بیان داشت: اگر چه مراجعه حضوری متقاضیان منجربه اختلال در روند کار می‌شود؛ ولی برای جلوگیری از ازدحام با ایجاد باجه‌های ویژه پیگیری و پاسخگویی به مراجعین در سه ناحیه پستی مرکزی، مطهری و پردیسان پاسخگویی به همشهریان به بهترین نحو انجام می‌شود.

باقری منش از ایجاد شیفت کاری و حضور کارکنان بصورت جهادی با شرکت در پویش نذر خدمت در روزهای تعطیل و جمعه‌های منتهی به اربعین خبر داد و افزود: به‌منظور رفاه حال هم استانی‌ها و رضایت حداکثری شهروندان، توزیع گذرنامه‌ها حتی در روزهای تعطیل هم متوقف نشد.

وی اضافه کرد: برای توزیع گذرنامه‌ها مهلت پایانی وجود ندارد؛ زیرا این خدمت از خدمات دائمی پست است که در طول سال و بصورت روزانه انجام می‌گیرد.

مدیرکل پست استان قم ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی شرکت ملی پست با استقرار باجه‌هایی با عنوان «پست یافته» اقدام به ثبت و تحویل مدارک گمشده در مسیر راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا نموده است که نیروهایی از این اداره کل جهت خدمت‌رسانی در پایگاه‌های نامبرده به کشور عراق اعزام شده‌اند.

باقری منش در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی این حجم بالای ترافیک تنها با تلاش شبانه‌روزی و دلسوزانه مجموعه کارکنان پست استان میسر شد که امیدوارم همواره با خدمت صادقانه و هم گامی در خدمت‌رسانی به زائرین حسینی در اجر معنوی و اخروی این مراسم سهیم باشیم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.