کد خبر : 4289
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 8:18

نونهالان جودوکار قم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

نونهالان جودوکار قم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند
رئیس هیات جودو استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم جودو استان قم برای اعزام به مسابقات کشوری دانش‌آموزی ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم  طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات انتخابی استانی رشته جودو در رده نونهالان در ۱۱ وزن ۲۹ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: نونهالان متولد ۸۷ تا ۹۰ که حداقل کمربند نارنجی دارند می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. وزن‌کشی جودوکاران روز ۲۸ اردیبهشت ماه و مسابقات ۲۹ اردیبهشت‌ماه در آکادمی جودو سالن راحله برگزار می‌شود.

رئیس هیات جودو استان قم تصریح کرد: این مسابقات در راستای انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری دانش‌آموزی است. زمان دقیقی از سوی فدراسیون برای این مسابقات مطرح نشده ولی به احتمال زیاد در شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: ثبت‌نام ورزشکاران از روز گذشته برگزار شده، باشگاه‌ها می‌توانند جودوکارانی که واجد شرایط هستند را به هیات معرفی کنند.

سالاری در پایان تاکید کرد: به‌دنبال این هستیم تیمی قدرتمند و مستعد را برای این مسابقات جمع کنیم تا با چند ماه تمرین بهترین عملکرد را از خود به‌نمایش بگذارند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.