کد خبر : 8396
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 8:38

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های قم:

هفت هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در قم پرداخت شد

هفت هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در قم پرداخت شد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به تعداد سه‌هزار و ۵۹۴ مورد و به مبلغ هفت‌هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال توسط بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی به متقاضیان در استان پرداخت شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید رسول میرخلفی بیان داشت: آمارها نشان می‌دهد بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی استان از ظرفیت‌های موجود برای پرداخت تسهیلات حمایتی به متقاضیان به خوبی استفاده کردند و در این رابطه علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، تعداد چهار هزار و ۲۹۸ مورد تسهیلا فرزند آوری به مبلغ ۲ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال، تعداد ۲ هزار و ۴۳۲ مورد تسهیلات جهش ملی مسکن به مبلغ ۱۳ هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال، تسهیلات خود اشتغالی به تعداد ۲ هزار و ۸۸ مورد به مبلغ ۲ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال و نیز تسهیلات قرض الحسنه به تعداد ۳۹ هزار و ۴۵۱ مورد و مبلغ ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال به متقاضیان دریافت تسهیلات یاد شده در استان قم پرداخت کردند.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت طی چهارماهه نخست سال‌جاری بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی استان قم در حوزه‌ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزند آوری، جهش مسکن، خود اشتغالی و قرض الحسنه، تعداد ۵۶ هزار و ۹۳۲ مورد به مبلغ ۱۲۹ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

وی در ادامه داد با اشاره به وضعیت کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، گفت: در قم ۱۶ بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هستند که تعداد شعب‌ آن‌ها به ۲۵۴ مورد می‌رسد، همچنین بیش‌از سه هزار نفر در شعب بانک‌های عضو این کمیسیون در استان مشغول فعالیت هستند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد این بانک دولتی پرداخت در قم و بیان داشت: بانک ملی همراستا با سیاست‌های ملی و استانی برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز مردم قم، عملکرد قابل قبولی دارد و در همین ارتباط در سال گذشته تعداد سه‌ هزار و ۱۰۲ مورد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ چهار هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

وی افزود: این بانک از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه نیز تعداد یک‌هزار و ۱۶ مورد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۲ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده‌است. همچنین پرداخت تسهیلات فرزند آوری به تعداد یک‌هزار و ۷۱۷ مورد و به مبلغ یک‌هزار و ۹۶ میلیارد ریال، تسهیلات جهش مسکن به تعداد ۲۵۸ مورد و مبلغ یک‌هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال، تسهیلات خوداشتغالی به تعداد ۶۵۲ مورد و مبلغ ۹۱۳ میلیارد ریال و تسهیلات قرض الحسنه به تعداد سه‌هزار و ۵۷۰ مورد و مبلغ چهار هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال از دیگر اقدام‌هایی است که توسط بانک ملی استان قم انجام شده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.