کد خبر : 11729
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 23:34

انهدام باند ۷ نفره سارقان احشام در قم

انهدام باند ۷ نفره سارقان احشام در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۷ نفره سارقان احشام در سطح استان خبر داد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

 سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در تشریح خبر بازداشت سارقان احشام، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان علی‌الخصوص دامداران زحمت‌کش شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه پی بردند سارقان به دلیل ضعف ایمنی محل‌های نگهداری دام توسط دامداران از فرصت به‌دست‌آمده استفاده و اقدام به سرقت دام‌ها می‌کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: در تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سارقان که بومی استان بودند ضمن استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان و با استفاده از اطلاعاتی که از محل و نحوه نگهداری دام توسط مال‌باخته به دست آورده‌اند از فرصت تاریکی شب استفاده و پس از تخریب درب محل نگهداری اقدام به سرقت احشام کرده و با استفاده از ارتباطات خود مبادرت به فروش کرده‌اند.

 سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و انجام یک‌سری اقدامات پلیسی، نهایتاً ۴ نفر از اعضای این باند سارقان شناسایی و تلاش برای دستگیری و انهدام باند موصوف آغاز شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: کارآگاهان در ادامه موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی استان طی یک عملیات ضربتی سارقان را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کنند.

 سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: در بازجویی به‌عمل‌آمده سارقان به بزه انتسابی اعتراف و دراین‌خصوص متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا اعزام و طی صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.