کد خبر : 8292
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 19:27

سرپرستان بخشداری های خلجستان، سلفچگان و مرکزی شهرستان قم منصوب شدند

سرپرستان بخشداری های خلجستان، سلفچگان و مرکزی شهرستان قم منصوب شدند
سرپرست استانداری قم در احکام جداگانه ای حسین جعفری‌موحد، حسن بافرانی و یوسف بهشتی‌نژاد را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری های خلجستان، سلفچگان و مرکزی شهرستان قم منصوب کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، احمد حاجی‌زاده در حکم انتصاب «حسین جعفری‌موحد» به عنوان سرپرست بخشداری خلجستان آورده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب، جناب عالی را به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست بخشداری خلجستان» منصوب می‌نمایم، امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات خاصه‌ حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از فرصت‌ها، بهره‌گیری و توانمندی‌ها در انجام امور محوله و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی، موفق و موید باشید.

بخش خلجستان با وسعت یک هزار و ۱۰۰ کیلومترمربع در غرب و شمال غرب استان قم قرار دارد؛ این بخش دارای ۲ شهر دستجرد و قاهان است.

 

همچنین در حکم انتصاب «حسن بافرانی» به عنوان سرپرست بخشداری سلفچگان آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب، جناب عالی را به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست بخشداری سلفچگان» منصوب می‌نمایم ، امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات خاصه‌ حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از فرصت‌ها، بهره‌گیری و توانمندی‌ها در انجام امور محوله و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی، موفق و موید باشید.

بخش سلفچگان به مرکزیت شهر سلفچگان یکی از پنج بخش توابع قم است و دارای یک نقطه شهری و ۴۰ روستا می‌باشد. این بخش بالغ بر ۱۵ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار تن آن در شهر سلفچگان زندگی می کنند.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری قم در زمینی به مساحت ۲ هزار هکتار در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیات وزیران رسید.

این منطقه به عنوان مهمترین و نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه آهن سراسری و بزرگراه های اصلی شمال – جنوب و شرق – غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس به منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا کند.

 

بر اساس همین گزارش در حکم انتصاب «یوسف بهشتی‌نژاد» به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان قم نیز آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب، جناب عالی را به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان قم» منصوب می‌نمایم، امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات خاصه‌ی حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از فرصت‌ها، بهره‌گیری و توانمندی‌ها در انجام امور محوله و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی، موفق و موید باشید.

بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.