کد خبر : 11754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 17:41

آیت‌الله مکارم شیرازی:

مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود

مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود
یکی از مراجع تقلید گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می‌کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود، این حمایت مردمی‌ بسیار اهمیت دارد و یک لطف الهی است که از جانب خداوند به شما عطا شده‌است.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر انسانی است که می‌تواند چهره اسلامی، انسانی و خدمتگزار شما را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود:‌ جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی، خود را محدود به ملیت و مذهب خاصی نمی‌کند و براساس ارزش‌های انسانی فعالیت می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: این خدمت رسانی‌های بی‌بدیل و با اخلاص هلال احمر می‌تواند یک تبلیغ بزرگ باشد تا پایبندی ما به ارزش‌های انسانی را مشخص کند.

وی افزود: به توفیق حضور داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر، امروز مردم شاهد هستند که چه از خودگذشتگی‌هایی برای آنان انجام می‌شود و این یک تصویر زیبا از هلال احمر به نمایش می‌گذارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: خدمت درجمعیت هلال احمر یک عبادت و اقدامی‌ بشردوستانه است و این توفیقی است که به شما اعطا شده و باید قدردان آن باشید.

وی گفت:‌ این فرصت ارزشمند در اختیار دیگران نیست تا همچون نیروهای هلال احمر، درخدمت خلق خدا باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه هلال احمر گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می‌کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود، این حمایت مردمی‌ بسیار اهمیت دارد و یک لطف الهی است که از جانب خداوند به شما عطا شده‌است.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: همه ما قدردان خدمات جمعیت هلال احمر هستیم و همواره ایثارگری‌های نیروهای هلال احمر در حوادث و سوانح در ذهن ما باقی خواهد ماند و مشخصا ایثارگری نیروهای هلال احمر در سختی‌ها فراموش نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.