کد خبر : 10037
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 18:04

اجرای طرح «آرامش در شهر» توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر

اجرای طرح «آرامش در شهر» توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی موادمخدر، ۶۳ نفر خرده فروش و ۲۷۶ نفر معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح «آرامش در شهر» خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح «آرامش در شهر» در سطح شهر قم گفت: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده شناسایی شده از وجود خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در اطراف مراکز آموزشی و مدارس با شعار شهری عاری از معتادین متجاهر به مدت ۸ روز به صورت ویژه در استان اجرا شد.

سرهنگ هاشم نیا با بیان اینکه در این طرح تعداد ۲ نفر قاچاقچی موادمخدر، ۶۳ نفر خرده فروشان موادمخدر و ۲۷۶ نفر معتاد متجاهر در اطراف و مسیر‌های منتهی به مراکز آموزشی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: در این طرح، مقدار ۸۰ کیلو و ۵۲۱ گرم انواع موادمخدر، یک قبضه سلاح شکاری، ۹ دستگاه موتورسیکلت از خرده فروشان موادمخدر کشف و تعداد ۳ واحد عطاری توزیع کننده دارو‌های غیرمجاز نیز در این خصوص پلمب شد.

وی افزود: مشارکت شهروندان در تأمین امنیت محله محور از طریق ارتباط با تلفن‌های شبانه روزی ستاد خبری پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم، به شماره‌های (۰۲۵۳۷۲۲۲۲۰۲ و ۰۲۵۲۱۸۲۵۵۱۵) می‌تواند خدمتگزاران خود در پلیس را برای شهری امن یاری رسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.